خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1402/09/29 - 12:26
  • زمان مطالعه : کمتر از یک دقیقه
سرویس : صحن
مقتدایی در تذکر شفاهی:

نفس اصفهان از آلودگی هوا بند آمده است

نماینده مردم اصفهان در مجلس با بیان اینکه کسی نباید به دنبال شکستن پلمپ 19 مشعل مازوت‌سوز در استان اصفهان باشد، گفت: آلودگی هوای اصفهان کشنده بوده و نفس اصفهان از آلودگی هوا بند آمده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری خانه ملت،  عباس مقتدایی در نشست صحن علنی امروز (چهارشنبه 29 آذر ماه) مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی خود با بیان اینکه اصفهان طی روزهای گذشته هوای آلوده‌ای داشته و نفسش بند آمده است، گفت: این آلودگی هوا هم کشنده بوده و هم نشان دهنده این است که همت قوی مدیریتی وجود ندارد.



نماینده مردم اصفهان در مجلس ادامه داد: در حال حاضر 19 مشعل مازوت‌سوز پلمپ شده و امروز نباید کسی به دنبال شکستن این پلمپ‌ها باشد چرا که نفسی برای اصفهان باقی نمانده است. این تذکرات و کارهایی که باید انجام می‌شد چرا عملیاتی نمی‌شود، آیا مدیریت در سطح استان ضعف دارد یا در سطح کشور.



وی بیان کرد: ما موارد بسیاری را تذکر دادیم و از انرژی نمایندگی استفاده کردیم و حتی در دادگاه نیز شکایت کرده‌ایم، مردم اصفهان امروز از آقای رئیس جمهور این توقع را دارند که در موضوع آلودگی هوا رسیدگی بیشتری را داشته باشند. اگر این موضوع به درستی مدیریت می‌شد ما به این نقطه نمی‌رسیدیم./



پایان پیام

  • کد خبر : 373398
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار